23e

Imorgon har jag typ en miljard grejor att göra. Nej, men många. Bror fyller år och jag måste fixa present. Måste också ta tag i mitt hår, göra en välbehövlig inpackning samt måla naglar. Liiiite julig lär man väl vara åtminstone. Ser iallafall fram emot att äta smörgåstårta - jag ska förresten ta tag i maten seriöst efter detta nyår. Ska experimentera mig fram och hitta saker jag faktiskt gillar att äta.
Varför kan jag inte ha ett medfött intresse för mat och fina råvaror? Det vore ju så mycket enklare då.

Min klocka står på 9. Men jag tvivlar på att jag kommer ta mig opp då. Snoozar nog i en dryg timme som vanligt - något tips för att bli en piggare människa? Haha. Nä, sova var det ja. God natt och god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0