7 december


Snart ska även jag få lite mat i magen för första gången idag. Det blir lax i citronsås + potatis. SÅ gott. Håller på hungrar ihjäl här hemma. Passade på att sova ut ordentligt imorse då mitt seminarium inte började förrän kl 13. Trots det är jag fortfarande så seeeeeg - förstår inte vad det är med mig?

Nåja. Ikväll blir det lite bokläsning + bara ta det lugnt framför tv:n. Det lär man unna sig när man har mycket att göra jämt och ständigt. Synd bara att det sällan är något bra på tv - håller tummarna att det iallafall finns något som är värt att se. Nu sitter jag bara och letar lite inspo till nya lägenheten - nu börjar det verkligen närma sig, och vi kommer vara inne innan jul. Så det känns helt wooonderful!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser supersmysigt ut!

2011-12-08 @ 01:49:28
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0