Deer.

Idag klev jag upp i ottan för att åka och hämta alla prints. Det blev en rejäl hög med illustrationer, så nu håller jag på att rama in dem - gissa om man får ont i pekfingrarna av att ta upp de där metallgrejjorna på baksidan av ramarna. Blir ju sätta i och ta ur samma bild minst 5 ggr innan man har rutan "ren" - lyckas alltid komma in nå smuts! Morr. På bilden ovan är julkorten! Sen finns det många olika prints i både A4 och A3. Det ska bli så spännande!

Nåja, har några kvar att rama in, men de fixar jag ikväll istället. Måste få i mig nå frukost snart, huvudet mitt har börjat snurra. Ber till Gud att inte en till "attack" är påväg. Haha! Måste hinna fixa mig lite också, ska nämligen träffa min fina vän på en liten fika om en timme. Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0