Hej!

Bjuder på ett litet illustrerat flygfä i brist på annat att visa. Hihi

Gud, sicken hektisk dag! Gick upp tidigt som bara den för att ta mig en promenix till GD. ( Gävle Dagblad ). Där blev jag, Emilia och Hedvig intervjuade eftersom att vi har en liten "utställning" på Furuviks julmarknad. Ber till Gud att det inte vrids på några ord - haha! Men jag tror det blir jättebra. Jaaa, sen gick jag till skolan - hade produktsemantik-föreläsning ett par timmar och sen var det lunch. Efter lunch var det dags att limma ihop limprover inför vår LABB som ska äga rum nästa vecka, tror jag iallafall. SEN har jag varit till posten och skickat iväg en illustration till en tjej som bor långt låååångt nedåt landet. Himla roligt!

Nu har jag precis gjort klart en liten hemuppgift inför morgondagens seminarium. Mah, måste. andas. Turligt nog har jag iallafall världens bästa pojk som lagar mat åt mig. Är så glad att jag har dig hjärtat mitt . Hihi!


NU: äta.duscha.läsa bok.andas.se tv och mysa lite. Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om ditt flygfä,gullig,kram mammma

2011-12-06 @ 18:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0