MondaY

illustrationen "skull" finns också att beställa i A4 och A3.
min email finner ni under min profil. hihi

Idag har vi haft ännu en gästföreläsare i skolan. Tycker det är så himla givande och roligt att få lyssna på en massa olika människor med olika infallsvinklar. Tycker att dagens föreläsning var helt klart den bästa och roligaste hittills - den handlade om design och genus. Föreläsaren hette Mariana Alves och var så himla lätt att lyssna på.


Snart ska jag och R fara iväg - besöka biblioteket och åka och handla lite roligt. Till imorgon ska jag ha skissat fram några förslag på en fällstol - som vi sedan ska tillverka i björkplywood. Spännande! Ska också hinna påbörja mitt lilla projekt. KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0