wörking-space.







source: we♥it.

Idag fick det bli lite inspirationsbilder till arbetsrummet och arbetsytan. Jag ska själv ordna till ett litet hörn inom kort, och lite inspiration är ju aldrig fel. Jag gillar när det är ordning och reda, men jag vill också ha det personligt och inte helt avskalat. Gillar idén att ha en slags futureboard på väggen framför där man sitter - så man kan bli lite extra taggad. Har man fina och personliga saker runt sig så blir det såklart ännu bättre! Tycker att man tydligt ska se vem som sitter där och arbetar. Hihi.

Ni får ursäkta att det varit litet dött här på bloggen den senaste veckan, men har haft så mycket för mig - då då har bloggen blivit lite lidande. I helgen ska jag ställa ut illustrationer och tavlor ( kanske tavlor, får se hur jag gör ) på furuviks julmarknad. Det kommer bli mysigt - och kallt. Haha! Måste skaffa mig en tomteluva.

Nåja. Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar inspo!

2011-12-05 @ 10:55:25
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0