Yay!

Snart åker jag och mitt hjärta iväg till en annan del av detta land för att fira nyår. Det kommer bli himla mysigt - förutom att jag lär ta med lite plugg. Att man inte ens nu kan få ta det lugnt? Morr.
Snart kommer min bror och hans Amanda och hämtar upp mig. Min bror ska nämligen flytta - och vi ska idag inhandla lite nödvändigheter till honom. Vi var där igår också - och ja. Det var ju en del människor om man säger så! Haha. Blir så jäkla irriterad när folk ska gå förbi det där strecket när man står och håller på skannar in varor, inte så kul att ha en hel familj upp i rövah när man ska försöka betala osv. Haha!
Nåväl. Nu ska vi åka! Ha det fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0