Andas.

Okej. idag kör jag på dude-style. Intressant att se hur man ser ut med slickat hår! Men mest har jag så bara för att jag inte hade tid/orkar inte duscha håret just nu. Snart har jag tenta och jag håller på krevera. Hatar att ha sådant över mig - är som världens börda! Vill bara får det övertökat. Och sen ser det ut som ett jävla helvete här hemma också. Men så blir det när jag inte har tid att städa. Nåväl. 50 minuter kvar tills tentan börjar. Har ont i magen. Hoppas det går snabbt och smärtfritt. Sen ska jag iallafall träffa min gulliga Nathalie - det var evigheter sedan! Tyvärr blir det så när man inte har någon fritid/liv nuförtiden. Om prick en vecka har vi slutpresentation i projektet också. Andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0