Ber till Gudarna.

Jag tror jag har tappat det här med att plugga inför ett prov. Eller så är det bara för att jag är så fullproppad med info att jag istället har kollat på Vampire Diaries typ hela dagen igår - och ska börja dagen med det nu. Haha! Tror jag ska låta gudarna bestämma hur min tenta ska gå. Fniss.
Nåväl - idag är ju R-day, alltså Rihanna-dagen! Som tur var så ställde hon inte in i Globen. Hade varit fruktansvärt? Jag måste se henne! Från det ena till det andra - jag har nu noterat att jag förmodligen är allergisk - eller, inte allergisk, men jag tål det liksom inge bra. Jordnötter. Damn you peanuts. Nu ser det ut som att jag snusar igen - lagomt till den här dagen liksom. Känns helt underbart! Ber till gudarna igen att min snus-läpp ska sjunka ned igen. Nåja, det var ett litet personligt inlägg. Men sådana kommer det bli också, så. Nu ska jag återgå till Vampire Diaries - älskar att vara i en annan värld där allting är möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0