Illustration

Denna bild har jag suttit och arbetat med nu på eftermiddagen. Det gäller att passa på när man har tid! Hihi. ( Det är inte varje dag )

Idag blir det ta det lugnt och laga lite god mat, någon som har några tips på god+enkel+snabb mat? Är inte den mest ambitiösa i köket nämligen - men känner att jag borde vara lite snäll mot min man och laga honom lite mat för en gångs skull nu när han är sjuk. Sen blir det till att mysa ned sig framför tv:n och kolla halv 8 hos mig. Eventuellt gå och köpa en B&J också. Just ja! Det var någon som frågade hur många gram garnet jag virkar med låg på - det är 50g.


Nåja. Ha en fin kväll finisar!


Kommentarer
Postat av: Magic Carpet

men gu' så fint du illustrerar och målar! avundsjuka tjejer

2011-11-17 @ 20:12:22
URL: http://magiccarpet.blogg.se/
Postat av: ThrillOnTheHill

Raggmunkar är billigt lätt och gott! Jag äter typ alltid det haha :)

2011-11-18 @ 12:30:45
URL: http://thrillonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0