Jag och Beethoven

(  klick SÅHÄR fint vill jag också ha det. Taklampan is to die for - har gått loss på några av den mindre varianten, men inte hittat någon sådär stor? Okej, saker jag gillar med denna bild: fotöljen - taklampan, golven ( vill också ha vitmålade trägolv, snyft) fårskinn på golvet, fräscha blommor, höga fönster, listerna och en fin tavelvägg. SÅ fint. )

Sitter i denna stund och skriver på min uppsats som handlar om Framtidens design. Har inte kommit speciellt långt, men det känns ändå bra. Jag har ju liksom Beethoven i öronen. Han var ju ett geni - då kanske jag kan skriva genialiskt också? skämt åsido. Men det är skönt att bara lyssna på instrumentalt när man skriver.

Idag ska jag vara med min fina vän Nathalie. Ska bli hur mys som helst - ska nog unna mig lite gott på något fik då också. Måste få i mig morotskaka så fort som möjligt - var ju aplängesen! OCH imorgon ska jag på julbord. Det är ju helt galet hur fort tiden går. Gud vad jag ska frossa i köttbullar+ägghalvor+potatis. Enligt mig det bästa på julbordet. Hihi. Tråkigt kanske - men sill går verkligen inte i. Jag försökte svälja det när jag gick på dagis, jag minns det så väl. Fick verkligen kväljningar. Så. Nä. Ingen sillidill för min del! Just ja, skriva uppsats var det ja. Och tack i massor för alla kommentarer igen. Så snela.


Kommentarer
Postat av: Frida

Lampan finns på Clas Ohlson för billig peng i flera olika färger.

2011-11-21 @ 11:18:00
URL: http://Fridaskamera.Wordpress.com
Postat av: Isabel

vilket trevligt hem! ser riktigt fint och mysigt ut :)

2011-11-21 @ 18:25:37
URL: http://isabel.freshnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0