Så skönt

Idag hade vi äntligen slutpresentationen för SIA glass. Så coolt att självaste VD:n var där och kollade på våra presentationer också. Detta projekt har vi arbetat med i 2 långa månader nu, då gissa om det kändes skönt efter presentationen? Galet.

När jag kom hem så ställde jag mig bara i duschen och andades. Har knappt hunnit med att duscha, sovit eller ätit de senaste dagarna. När jag kom ut duschen så var min fina man klar med tacosen. Smakade gudomligt för mig som bara ätit en yoghurt på hela dagen. Sen har vi bara slappat och virkat. Så avkopplande. Slipper tänka liksom. Nu blir det sova tidigt för en gångs skull, för imorgon har vi föreläsning. Dock bara mellan 10-12, så jag ska inte klaga.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0