Skull

from here
Fasiken vad jag skulle vilja kunna virka en sån här! hur ball som helst ju. Denna skulle jag till exempel kunna pryda min blivande spiselkrans med. Eller kanske placera en glödlampa i. Eller en lampa som inte blir så varm. Hihi. Ska fan ta mig i kragen under mitt "jullov" som egentligen inte är jullov, utan ej schemalagd tid. Haha! Gud vad jag längtar dit. Då blir det åka till fjälls och ha det gott i en stuga med svärisarna. Basta,dricka champagne och åka bräda. Har fortfarande ont i min lilla svanskota sen jag ramlade för ett år sedan? Drygt.

Nåja, nu ska jag gå till sängs. Är så jäkla mätt och trött! Har proppat i mig ägghalvor så det räcker i ett halvår. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, skulle gärna vilja ha mönstret på din dödskalle, hur kan jag få tag på det?

2011-11-20 @ 18:34:42
Postat av: Maria

håller med, den var cool.

2011-11-22 @ 13:50:49
URL: http://memorybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0