Söndag

Satte nyss ihop en liten future-board här på datorn. Tycker det är så viktigt att visualisera sina mål och drömmar. Förstår inte varför jag inte gjort det tidigare? Arbetar med boards i olika former hela tiden i alla projekt vi har. Jag har varit påväg att pyssla ihop en några gånger - men det har aldrig blivit av. Men nuså! Detta lilla kollage betyder kanske inte helt det man kan tro. Men det beror ju såklart ur vems perspektiv man ser på saken. Hihi. Nåja.

>Nu sitter jag och lyssnar spoti. Håller på sätta ihop en NY liten fin lista. Blir så trött på mig själv att jag aldrig lyssar på musik nu för tiden. Det måste bli ändring på det - är ju så jävla kul att hitta ny musik man bara inte kan få nog av. Inspiration kan man inte få för mycket av. Och jag måste fylla på inspirationskontot känner jag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Paris-drömmar? I så fall är vi två :) Jättefia bilder i din blogg!

2011-11-16 @ 22:47:28
URL: http://linneaaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0