Strawberries & milkshake

Var ju med min fina Nathalie idag! Vi fikade,pratade och mumsade och pratade. Inte klokt vad länge vi varit vänner nu - minns första dagen i 7:an, " gud vilken vacker människa " tänkte jag. Inte nog med det så upptäckte jag med tiden också att hon var minst lika fin på insidan. Hihi. Bästa! Det är liksom över 7 år nu. Inte riktigt klokt! ♥

Jag kände även att det var dags att inhandla nya neccesärer och fixa lite ordning bland alla miljoner makeup-grejor. Ska rensa och slänga en massa skit imorgon också. Skaffade mig också en ny duschkräm, kunde inte motstå? Har slut på allt nu verkligen - imorgon får det bli en storhandling + rensa och städdag. Det och lyssna Florence + the machine. Då går allt som smort tror jag! Ha en fin kvällis. Puss!


Kommentarer
Postat av: nat

du kan vara bäst!

2011-11-08 @ 15:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0