Belysningstider.

found at: weheartit.
Ja. Lite fin och mysig belysning som dessa ovan ger avger skulle behövas här nu. Är ju så fruktansvärt mörkt och grått ute nu. Börjar mörkna klockan 2 här - man blir ju så depp. Jag har verkligen fastnat för detta med att gruppera lampor i klungor av olika slag. Hellre flera svaga än en stark. Även att göra lite speciella lampor - som glasburkarna och tekopparna - så fyndigt ju! Visst är det fint?

PS.
Okej. Jag kan berätta att jag är en sucker för Vampire Diaries. Så, nu är det sagt. Jag som trodde att jag hade min kväll räddad? Nu får jag bli lite sur för att nästa avsnitt kommer inte förrän 5e januari? Alltså. Det är ju jättelänge! Visst om det blir en viss väntan mellan säsongerna, men liksom. Mitt i? Åh. Nu blev jag ledsen? Sen är jag jättekritisk till typ alla andra serier jag inte sett. True blood ser jag - men har liksom tappat lite där. Har kommit en bit in i säsong 3. Jag vill ha något BRA att se. Gärna något overkligt. Kan tillägga att jag kollar på Walking dead också. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Karin

Fin inspiration!

2011-11-19 @ 12:16:43
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Hugardt

Åh vad jag vill ha sånadär tekoppar!

2011-11-21 @ 13:07:50
URL: http://thrillonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0