Tisdag

Fin dag idag. Umgåtts med min mor och ätit mat. Jag fick en ny handväska. Jag köpte också en ny mascara - det tråkigaste man kan köpa. Nåväl. En kontorsstol fick också följa med mig hem, det var nämligen någon slags utförsäljning på IKEA - och den var vit och fin och jag ville ha den. Så nu har jag den. Fab. Jag har en bild i mitt huvud hur fint det kommer bli. Kommer bli oerhört förbannad om det inte blir så fint som jag tänkt det. Hm. Jag är lite nedstämd dagen till ära, men vad gör man liksom. Tror jag ska gå och göra mig en liten kopp med gott te. Because im worth it. Naaah!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket trevlig blogg, fina bilder. Kommer fortsätta följa!



Apropå mascara. Den bästa mascaran som finns är faktiskt en mascara från Oriflame. Borsten är lätt mandelformad och liten så man kommer ända in till fransroten utan att gno sönder hela ögat och utan att det blir klet. Bäst! Nej, jag är ingen Oriflamesäljare :) Jag köper på mig ett gäng när de har kampanjer, bilig är den också, 99 kr. Revelation heteren.



Ha en bra dag!

2011-11-19 @ 09:10:06
URL: http://bokkulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0