Garnet

Idag tog jag och mitt hjärta en sväng på stan. Nu är det redan november månad - och det är svårt att hinna med ibland. Tentor hit och dit, föreläsningar hit och dit. Jag längtar tills det är "jullov" och vi åker bort för att fira nyår. Extra kul ska det bli att veta att man har ett fint hem att komma hem till sen också - har en känsla av att det kommer ta emot att åka bort. Vill pyssla och dona när det för en gångs skull finns tid till det. Nåväl - idag inhandlade vi också ( förutom garn ) den större varianten av glödlampor + en cool svart/vitrandig sladd - påminner starkt om ett skosnöre. Fyndade även ett par ramar - endast 15:-/st. De går alltid åt. Kommer bli great sen. Fan vad jag tjatar - men vill verkligen flytta nu nu nu nu!

Tog mig även till den mysiga affären Garnet idag - har tänkt gått in där hur länge som helst, men det har aldrig blivit av. Men idag tog jag tag i saken! Hihi. Jag har redan virkat färdigt ett pannband och R sitter och håller på med en mössa. Så himla mysiga färger - Har en idé om att jag och R ska virka en filt tillsammans - men han är dock fortfarande lite tveksam. Haha! Nu blir det lite kvällsmys med hjärtat mitt! Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0