WEEKEND

GOOD THINGS VS THE BAD ONES.
  • Har haft en apmysig dag idag med min mamma, hennes man och min man. Har käkat god frukost, gått på loppisar och käkat god middag. Hittade fina gamla medicinflaskor på loppisarna. Är verkligen helnöjd! Har börjat samlat på mig många fina ting nu - ska bli kul att finna var saks plats sen i nya lägenheten. Den som väntar på något gott.
  • Är så jäkla skönt med helg, känner mig helt slut efter dessa veckor med konstant press. Imorgon blir en spännande dag - måste komma på tre frågor att skriva ned dock. Och jag kommer inte på några?
  • Jag har varit duktig och städat min hurts som varit helt sjukt stökig med närmare en miljard papper och annat som legat huller om buller.
  • Snart ska jag äta tacos igen. Älskar det?
  • Har en världsbäst pojkvän som just nu sitter och virkar ett par vantar till mig så jag slipper frysa om fingrarna! Hatar att frysa.
  • Åh. min tand gör ont. Eller rättare sagt området runt ikring dem - blir så förbannad att det såklart ska börja kosta pengar "året man fyller 20" - ungefär den tid då man börjar få problem med visdomständerna. Surt! Jag tänker be tandläkaren slita ut åtminstone en tand. Det lär göras förr eller senare.
Ja. det var väl typ det.

Kommentarer
Postat av: leena!

riktigt grym blogg!!

2011-11-16 @ 20:32:59
URL: http://lenalindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0