Zombie


Typ såhär känner jag mig nu. Haha! Nästan. Sitter fortfarande i skolan och arbetar med projektet som ska redovisas på torsdag. Börjar bli hungrig nu! Bra att jag har en karl som just nu står och lagar mat hemma. Bortskämd. Idag började Designhistoria och designteori-kursen. Har en känsla av att det kommer bli en hel del läsning. 3 feta böcker blev det till att klicka hem - alla tre lika tjocka och tunga. Nåväl, vad är väl en bal på slottet?

Det börjar dra ihop sig nu. Hem och göra en (förhoppningsvis) sista illustration, käka, sova. På ett sätt gillar jag att sitta här i skolan på kvällarna - lyssna radio och vara kreativ. Man får faktiskt jävligt mycket gjort när man väl sätter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0