Bonfires

"SKULL" - denna gjorde jag för några dagar sedan när jag hade världens flow. Frihandad - svart tuschpenna. Den fick som ni ser också stå för headern. YAY - blev så glad när jag lyckades fixa lite fint. Är förövrigt helt ointresserad och okunnig när det kommer till web-design. Om ett tag blir det till att ha en liten julutställning också - i Furuvik med två vänner. Då ska jag fixa lite print på illustrationer som jag gjort som jag gillar lite extra mycket - till ett lite mer förmånligt pris då också såklart. Hojtar när jag vet mer specifika datum osv.

en liten inspirationslåt som jag gillar lite extra mycket: ( ska försöka vara lika inspirerad när jag nu ska plugga materialteknik. ) Blue Foundation – Bonfires


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0