Fixa och dona.



Idag var jag förbi Erikshjälpen och köpte lite roliga grejor. Fick nästan en smärre chock när jag insåg hur jäkla mycket folk det var där inne! Inte riktigt klokt - tycker de borde ha öppet fler dagar. Nåja - det gick iallafall snabbt och smidigt att köa och betala. Köpte 3 lampskärmar - en stor och två mindre - så det är vad jag har sysslat med idag. Kände att jag verkligen behövde komma bort från allt pluggtänk. Hihi! Lampskärmarna sprutmålade jag vita ( alla tre ska dock inte förbli vita. hihi ) - färgen på bilden nedan använde jag till något helt annat. Visar sen när det är färdigt.

Nu sitter jag här och andas ut. Mina händer är hur torra som helst efter allt sandpapprande,skärande,rivande och målande - men bra blev det - och roligt var det. Så jag är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0