In with the new

Känner att jag måste bli lite mer seriös med kategorier osv. ang mitt illustrerande/målande. Jag tyckte därför att det enklaste vore om jag skapade en helt ny blogg - med (mestadels) bara sånt som rör mina verk. Ska även försöka slänga in lite inredning på ett hörn också. Må hända att det kommer lite personliga tankar och åsikter där någonstans på ett annat litet hörn också. Det får helt enkelt bli vad det blir! Känner verkligen för lite struktur och nytt nu - nu är det slut på min "feg-era".
Jag hoppas att detta kommer att bli en kreativ plats - både för mig själv och andra då såklart. Vill inte "glömma" bort min faktiskt dyrbara skoltid heller - vi lär oss ju oerhört mycket. Kommer kännas bra att kunna blicka tillbaka och minnas allt man faktiskt gått igenom och skapat.
Hoppas ni följer med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0