"Lamb"

Min home-made "Lamb"-pall som jag fixat med i helgen. Är fan riktigt nöjd med resultatet! Och ändå har jag inte lagt ned alltför mycket tid på den. Har enbart målat benen och applicerat ett gosigt tyg på sittytan. Extra bra var det att tyget var så himla förlåtande - lite stretch och allt blir mycket-mycket snyggare då man slipper de fula skarvarna som kan bli annars.
Nu har jag tagit en pluggpaus och sitter och taggar Rihanna. Har liksom inte hunnit förstå att jag ska se henne på onsdag! Älskar alla hennes album - men speciellt Rated R, då jag hade en lite jobbig period som jag också tog mig igenom. Musik är verkligen en tidsmaskin - lyssnar man på en låt som man mådde bra till för 10 år sedan, så hamnar man i exakt samma känslotillstånd nu, 10 år senare, så fungerar jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0