Logotype

[found: at we ♥ it]
Denna kväll har jag spenderat mestadels vid skrivbordet. Har skissat på en logotyp till företaget som vi har ett samarbete med på skolan. Det är roligt, men klurigt. Håller tummarna att jag lyckas få fram iallafall 2-3 förslag på några roliga logotyper. Hihi - annars har jag bara tagit det lugnt - (varit lite krasslig idag nämligen) käkat lax+potatis och kollat på the walking dead. spännande är det. Jag har även lurat hit R till datorn för att försöka få lite medhåll i olika möbler och prylar. Vi har åtminstone kommit överrens om att vi ska försöka ge oss på ett hemmagjort matbord sen. Tror det kommer bli grymt snyggt när det är färdigt. Nu ska jag krypa ned i sängen med mitt hjärta. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0