BLACK/WHITE

Mumin på äventyr är en snygg svart-vit porslinsserie designad av Tove Jansson där man får följa med mumin och hans vänner på äventyr. Just dessa hittade jag här och är charmiga! Jag skulle inte tacka nej till en mugg från mumin på äventyr-serien - de färgglada muggarna är också jättefina! Perfekt present till någon fin.
Ja, idag blev det en finfrulle och fortsatt titt på Tintinboxen. Nostalgi på hög nivå kan jag tala om! Nä, nu borde jag ta och byta om för helgens tredje kalas. Menmen, det är aldrig fel med tårta och kaffe - sådetså! Ha en fin dag peepz.

Och ja, insåg igår att det inte blir rätt font om man läser bloggen från iPhone. Nåväl - antar att det är något man får leva med. Tyvärr! Och huuur ska det gååååååå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0