Guldkorn

Så jäkla fint med kakel ända upp till taket. OM jag hade haft ett större kök så hade jag lätt haft det såhär; lägg märke till den underbara taklampan också. Ska förmodligen göra något liknande ovanför matsalsbordet. Grymt!
Golvet+belysningen+gröna-färska-kryddor+ förvaringen ovanför kylskåpet.
Lyckligtvis för mig så har jag öppenspis - och sådär ska den minsann se ut nu på vårkanten och på sommaren - det är ju inte så kallt nu så man behöver elda. Tycker det är så vackert med samlade stearinljus i olika höjder!

Ja. Idag har jag varit på kalas hos min fina mor. Köpte sådana där zinkkrukor från IKEA med tillhörande frön till henne - blev varianten med basilika, koriander och timjan. Funderar nästan på att köpa en till mig själv och se om jag skulle lyckas få fröna att gro. Så var det det där med tålamodet också.. Haha! Nåväl. Nu ska jag gå och göra mig en kopp te, citron denna gång. Smakade det för första gången igårkväll och satan vad gott det var. OPS, var klockan redan 01.18. Snacka om att tiden går som en fläkt när man letar fina inspirationsbilder. Ha en fin kväll/natt.

/ emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0