WOW

Snubblade precis över dessa gudomliga bilder. Jag älskar allt. Hela repotaget hittar ni här. Det är liksom helt otroligt! Kliniskt och personligt på en och samma gång. Möjligen att jag skulle ta in lite mer trärena ting. Men ja, detta är väldigt nära perfektion enligt mig. Men det är svårt det här - bara för att det ser gudomligt och magiskt ut på bild betyder det naturligtvis inte att "känslan" när man väl befinner sig 'där' kommer att vara densamma. Det är tämligen en svår balans att uppnå. Jag har iallafall fixat till den öppna spisen idag - genast kändes det mer som hemma! Det är så rogivande på något vis. Så jag kan nu konstatera att jag kommit ett steg närmare känslo-perfektion nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0