What to do?

Min dag började med en rejäl sovmorgon. Egentligen skulle jag inte ha det, då vi hade tvättid, men min fina R lät mig sova och tvättade själv istället. När jag vaknade och klivit upp var solen uppe sedan länge, äggen färdigkokta och mackorna redan bredda. Snacka om morgonlyx! ♥ 
 
Sedan tog jag faktiskt tag i mitt hår. Tvättade det ( vilket är en jäkla process ) och fönade sedan ( vilket tar ungefär 2 timmar med min lilla minihårfön ) men nuså! Idag har jag känt mig ganska pigg, tror medicinen tar bra och det känns redan bättre! Sedan kan det också bero på gårdagens massage - så smärtsamt, men också behövligt och mys. Så skönt att gå till någon som ger en tips på övningar som man kan göra själv för att motverka allt det där onda. 

Jaja. I övrigt så är jag jäkligt fundersam i denna stund. Har nämligen lite svårt att bestämma mig hurvida jag ska göra inför hösten. Men ja, det blir säkert bra! Får helt enkelt gå på magkänslan ( om den behagar att komma tillbaka till mig det vill säga ) . 
 
(instagram: emmamodig )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0