ICE ICE BABY

Idag efter min lilla fika med mor så passade jag på att ta en promenad med kameran. Kan inte minnas senast jag gjorde det. Och HUR härligt var det inte? Solen sken och överallt såg det ut som på antarktis/arktis. Jag gick omkring där i säkert en timme med musik i öronen och bara fotade och fotade. Nu sitter jag och kollar igenom bilderna och gör några redigeringar. Sen att det sprang omkring små söta änder överallt gjorde inte saken sämre - de är ju så söta.

Nåväl. Den här alla-hjärtans-dagen kommer jag förmodligen att spendera ensam med en våffla+glass. Jag och hjärtat mitt får nämligen "fira" några dagar i efterskott. Haha! En ganska löjlig dag egentligen, men wtf. Det blir som det blir helt enkelt. Ha en fin alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0