HELGEN

Okej. Typ hela helgen har jag och mitt hjärta åkt bil. Eller ja, inte hela tiden - men vi var ju liksom tvungna att njuta av det nya åket. Haha! Joel och Amanda har också hängt med - vi har käkat på IKEA, på Waynes, druckit varm choklad i Kungsberget, Käkat tacos hos mamma och sjungit " sweet child of mine" i kör i bilen. Haha, tål inte lillkillen i slutet.  Nåväl, vi kom hem för några timmar sedan, och sen har jag sprungit runt, runt i lägenheten och möblerat om osv. Nu börjar det ÄNTLIGEN likna något i sovrummet. Nu fattas det bara att få upp lite tavlor osv. Har inget på väggarna än så länge, så det ser lite.. tomt ut? Nåja. Nu ska jag gå och kolla tv med R. Ha det fint! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0