Hey, a woman's gotta eat.

Ja. Jag har liksom inte tid eller lust att skriva atm. Det kanske har märkts litegranna. Igår lagade jag mat till mig själv - blev faktiskt jävligt förvånad när jag insåg att jag stod där och knäckte ägg efter ägg. Okej, detta är kanske inte någon komplicerad maträtt, men har man själv tagit initiativ till mat ungefär 5 ggr i sitt liv så.. Ja. Jag vet inte. Bra kändes det iallafall! Jag måste ju käka liksom, och särskilt nu.

Sen har jag också tagit igen 1,5 säsong av True blood. Åh, kommer få panik när jag sett allt som går. Det är så frustrerande att vänta. Imorgon ska jag upp 7.25 för att ta lilla bun till veterinären. Så jag lär nog sova nu. Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0