The WKND

Den här långhelgen har varit väldigt fin. Jag och mitt hjärta har umgåtts en hel del och varit både här och där. Det gäller att passa på när han väl är hemma. Jag har inte världens bästa minne, men vi har iallafall hunnit med att käka på bakfickan, bowlat, hyrt filmer, käkat godis, varit på krogen, tagit fina promenader i solen, lagat mat, fikat, besökt museet och haft det allmänt mysigt. ♥

Just nu ser jag bara fram emot våren och allt vad den har att erbjuda. Ljuset, värmen och alla dofter som hör till. Igår när vi vaknade sken solen och snön omvandlades till små droppar som aldrig tycktes sluta droppa ned från fönsterkarmen. Vi öppnade fönstret och fåglarna kvittrade glatt. Det ska bli SÅ skönt när man kan slänga på sig vårjackan igen. Nä - nu ska jag utöka min påbörjade musiklista litegranna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0