The Daily Bunny


Right now:
precis hemkommen från en klappkass brynäsmatch. Men som tur var så hann vi med en fin middag innan tillsammans med svärisarna mina + R's bror och hans flicka. Är fortfarande mätt! Så det var ju bra det iallafall. Hihi - har försökt blogga från mobilen idag också, men såklart gick det åt helvete. Den där appen är riktigt jäkla dålig alltså!
Ja. Idag hann jag för en gångs skull fram med telefonen för att ta en bild på Bun, när han satt fint och stilla - något som inte händer speciellt ofta. ( eller jo, ibland sitter han bara och stirrar som att det vore någon där - som igårkväll/natt när jag var helt ensam hemma. + att jag kände mig sådär iakttagen som man kan känna sig ibland. Riktigt obehagligt. Men jag antar att det är ren inbillning - jag har en sån fantasi!)
Imorgon så blir det upp och packa - orkar inte göra det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0