YAY!

Just i denna stund sitter jag och tuggar på hårda hallon/lakrits-karameller samtidigt som jag mår liite extra bra. För i morse ringde jag och bokade hotell och fixade tåg. Ska bli så jävla skönt med en liten weekend nu alltså! Måste. komma. iväg. Håller på bli lite smått galen på den här staden nu. SÅ en helg i huvudstaden med min man och strålande solsken kommer sitta såååå fint. Kommer bli ett legendariskt 2årsfirande känner jag på mig. Haha! Förra året "kidnappade" R mig, och hade fixat allt så fint. Jag fattade ingenting! En taxi kom och hämtade oss hemma, och sen vips var vi på tåget påväg mot huvudstaden ( men det visste jag inte då. ) Sen väntade världens bästa helg helt enkelt. Och ja, det känns verkligen som igår. Tiden går fort när man har roligt!
Nåväl. Nu ska jag fortsätta leta en väggfast skohylla. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0