DIY

När jag var hos mor i helgen så tog jag fram en massa papper + sax+ lim + tråd och skapade denna fina vimpel. Den sitter nu i vardagsrummet och ser allmänt kulört ut. Haha! Så enkel att göra också!


Nu sitter jag och fryser om händerna igen och lyssnar mysmusik. Jag kan tipsa om fina Marie's underbara spotifylista som hon har skapat och även uppdaterar med jämna mellanrum. Jag vet inte om ni är som mig - men blir man inte sådär glad när man lyssnar på fin musik? I morse kollade jag och mor Dear John - och jag tror inte att mitt emotionella tillstånd jag hade då har släppt helt riktigt. Åh, vi satt och bölade - lite som i Marbodal-reklamen. Haha! Den är ju så fin ( Dear John alltså ). Har någon något tips på en sådan där fin och bra feel good film?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0