En dag mitt i veckan.

Detta är fantastiskt. Min inspiration har återvänt. Allt jag ser tycks vara vackert och min fantasi bär iväg mig till fina platser. Ibland glömmer man att vara tacksam mot sig själv och sitt lilla huvud. Man är en ganska bra människa med hyggliga ambitioner trots allt. Nu är det dags att ta tag i detta också! Hihi.

Idag har jag varit kreativ,simmat och druckit cafe latte med Anna. En väldigt fin dag med andra ord! Eftersom att jag sov väldigt länge imorse och drömde fina drömmar, så är jag inte speciellt trött nu. Mitt hjärta har redan gått och lagt sig medan jag sitter här och  tittar på vackra bilder och lyssnar vacker musik samtidigt som jag skissar. En fin kväll med andra ord. Ni får ursäkta min lilla frånvaro här - men min inspiration handlar för stunden inte om inredning tyvärr. Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0