Spring


Nu börjar jag längta till sommaren väldigt mycket. Den här bilden tog jag i midsommras om jag inte minns helt fel. Åh. Mest saknar jag detta med att kunna ha fönstren öppna, höra fågelsång och höra glatt folk som går utanför på gatan. Att kunna åka och bada, grilla och slippa tunga jackor. Men det finns ju mycket kvar att se fram emot innan dess också, exempelvis:

  • Den omtalade inflyttningsmiddagen.
  • Den mindre omtalade inflyttningsfesten - den ska bli av. Ev. i sommar då man kan hänga på balkongen och dricka vin.
  • Våren och allt som hör den till. Fågelsång, torr asfalt, dofter, vårblommor och den där härliga känslan som alltid flyttar in i mars någon gång.
  • Så har vi ju snart alla hjärtans dag. Mysigt!
  • Mitt och hjärtats 2 års-dag.
  • Min födelsedag. Då behöver jag inte oroa mig för att inte komma in på krogen i USA längre. Hehe - vill åka dit och hälsa på.
  • Våran weekend som vi fått av svärisarna.


Ja. Det var väl en hel del att se fram emot endå Nu, åter till arbetet. .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt,gumman

2012-01-23 @ 16:07:44
Postat av: Karin

Fin bild!

2012-01-23 @ 17:06:19
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0