Tender Beige


Igår fick jag detta fina nagellack av min ännu finare mor. Tror jag ska inviga det imorgon redan. Hihi!

Ikväll har jag och min bror lagat mat och kollt på diverse foton. Tror vi ska gå och kolla på någon film snart. Trevligt värre - hoppas mamma läser detta, nu kan du vara stolt! för numera kan vi faktiskt umgås utan att ha ihjäl varandra, jag och min bror. Ibland är det fint att bli lite äldre ändå - och slippa tävla hem från bussen om vem som skulle ha datorn, tävla till bilen och börja slåss om vem som skulle sitta ifram, slåss om vem som fick störst bit tårta, om vilken film vi skulle se osv. Haha, roliga tider var det iallafall, även fast man inte riktigt tyckte det just då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0