SUMMER

Jag har gått och blivit sämst på att uppdatera här, men jag sitter så himla sällan vid datorn nu för tiden - och det lockar helt enkelt inte att blogga från telefonen - instagram är ju så mycket roligare och enklare ( och krånglar inte heller ) haha, så ni som tycker att den här bloggen nu för tiden är helkass kan istället kolla min instagram ( emmamodig). Idag har jag inte gjort mycket för världen, försökte sätta mig ner och vara kreativ, men näe - det går inte! sen tog jag tag i någon slags storstädning - torkat golv, dammsugit, dammat och piskat mattor osv. Fruktansvärt jobbigt, men samtidigt en skön känsla då man inte behöver tänka så mycket - sen så blir det ju extra kul när allt är klart ( om man nu klarar av att lägga ifrån sig dammtrasan, man blir ju som besatt? ) 


Igår var jag hos mor, och passade då på att ta några stickningar från hennes pelargoner - mamma gjorde en kruka med skott och jag en - så nu har jag en ståendes så fint här i fönstret! Hoppas jag lyckas få dem att slå rot, men än så länge ser de iallafall väldigt pigga ut. Hur svårt kan det vara egentligen? 
 
Jag är så förbannat trött nu för tiden, jag misstänker att det är för att det går åt så jäkla mycket energi till allt mitt funderande, på något vis så har jag nog aldrig känt mig såhär vilsen någon gång. Det finns så många val jag måste göra, och hur i hela friden ska man kunna veta om man gör rätt eller inte? Min magkänsla har tagit semester verkar det som, och det bara snurrar i skallen.  
 
Nä, nu ska jag värma på lite mat och sen se på lite True Blood eller Game of Thrones. Ha det fint! Pöss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0