Blomster

Har haft en lugn dag idag. Mor kom förbi med en nyplanterad fin pelargon som vi var och inhandlade igår - SÅ fin. Så nu står den och den stora lavendelblomstern och får balkongen att se åtminstone lite mer trivsam ut.

Nu sitter jag mätt och kollar på Game Of Thrones, käkade precis hemlagad moussaka ( kämpade som ett as med den idag... )  och efter det tog jag en bärpaj med grädde och färska jordgubbar till. Så ja, mätt är bara förnamnet! Haha. Det gäller att unna sig med jämna mellanrum minsann!

Imorgon är det fredag och jag ber till Gud att jag kommer känna mig piggare i kroppen, har varit sjuk och halvsjuk till och från under en veckas tid. Dumma virus! (Bara för att jag sa förra veckan att jag typ aldriiiiig blir sjuk - morr! ) Försvinn! Nåja, nu ska jag fortsätta med GOT och sedan ta mig ett välförtjänt bad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0