Hälsocentralen & Helsinki

Idag när jag kom hem låg det till min förtjusning denna på golvet och väntade. Wiho! Har bara bläddrat igenom den snabbt, men nu tänkte jag koka mig en kopp med kaffe och sen mysa ner mig i soffan. Har sån yrsel och huvudvärk + lite illamående ovanpå. Hoppas de kan klura ut vad det beror på imorgon på hälsocentralen. Orkar inte gå omkring såhär och vingla nå mer.

Nåja. Till det roligare - om några veckor har vi en liten resa inbokad, vi ska nämligen till årets utnämnda " World Design Capital 2012 ", dvs. Helsingfors. Där ska jag först och främst hälsa på min fina släkt, men också såklaaaaart besöka fina sevärdheter osv. ( staden blev nog inte utnämnd till World Design Capital för ingenting, hihi ). 

Hoppas ni får en fin kväll! Pöss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0