hej!

Hemma igen efter en grym midsommar med bästa tänkbara väder och maaaaat ( och diverse efterrätter ). Känns som att jag inte gjort annat än ätit typ? Haha! Och spelat kubb ( och svurit som bara den ). Nu känns det mesta rätt positivt, till exempel så:
 
+ det är lördag idag.
+ vädret igår var helt makalöst bra!
+ jag var nykter igår = inge bakis today.
+ åt en skitgod frukost i morse.
+ har tvättat ALL tvätt som fanns nu,
finns det något härligare än när tvättpåsen är tom?
+ mina naglar är numera korta (!) så nu kan jag skriva som folk
på tangentbordet och telefonen igen. WIHO!
+ ikväll blir det en filmkväll med godis osv. jag ska vräka i mig!
+ allt är städat, ihopvikt och diskat i denna stund. Nästan iallafall.
 
Men sen finns det några minus också såklart, och enligt läkaren på hälsocentralen så har jag spänningsyrsel. Detta är något man får om man gått och spänt sig osv i något halvår så att man tillslut börjar bli illamående, man vill spy och allt snurrar. Haha! Känns ju inte skitkul, men ja - det känns iallafall bra att jag äntligen fått reda på vadfasiken det är med mig. Sååååå, det enda jag kan göra för att råda bot på detta är att träna och köra avslappning. SÅÅ ja. Det ska nog gå vägen.

Men nu ska vi iväg och handla godiiiiiis och sen kolla film. MYS! Ha en fin lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0