Nervs.



 
I natt gick det inte att somna. Jag låg och vred och vände mig i timmar och tillslut somnade jag av ren utmattning. Haha! Anledningen var nog för att jag skulle på en jobbintervju idag - jag låg nämligen och funderade kring hur hela intervjun skulle gå till; allt från hur personen som skulle intervjua mig såg ut, till frågor denne skulle fråga - svaren jag skulle ge, platsen där vi skulle befinna oss, stämningen rent allmänt. Haha!
 
Kom precis därifrån nu och det känns så jäkla bra? Så jag ber till Gud att jag får det. Snart blir det en liten träff med mamma, måste vräka i mig kaffe och något sött snart tror jag - hehe! Måste-lugna-ner-mig..HEHEHEHE.

Nåväl. Ha en fin dag! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0