Det var då själva fan

Jag hatar lövblåsare. Liksom? Nu är det en sådan här nere, och varför är det så jävla svårt att hålla jämn gas? Hm. Jag får lust att kasta något ner på lövblåsaren.

Annars då? Jorå, dagen började bra - blev väckt halv fem, och sen påväg ut i bilen kliver jag snett för att det är så jävla mörkt och jag är så jävla trött. Pain. Blir alltid illamående av att gå upp sådär tidigt också. Men väl i bilen var det nice, inbillade mig att jag var påväg till Arlanda. Men blev såklart besviken när vi svängde av E4.

Ja. Nu ska jag nog sätta på lite kaffe, så man vaknar fo real någon gång. Samt fixa mig lite - mot kvällis ska jag ju träffa Johan! WOHO. Det kommer bli awesome. Ber till Gud att jag inte får någon PMS-smärt-attack då eller innan, men ja- jag lovar att jag kommer få det. Bävar mig inför varje gång och ber till Gud att jag ska slippa smärtan. Fan också, ibland önskar jag att jag vore man och jag kunde vara precis som vanligt varje dag utan allt tjafs som vi "kvinnor" behöver genomlida. Så jävla kasst. Nu är jag arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0