Mys

Sitter och myser i mina nya byxor atm. Solen skiner där ute och jag är skittrött som vanligt. Igår vare mys - introducerade världens godaste tacogratäng för bror, pappa och Amandis, och ja. Förstår inte i min vildaste fantasi hur något kan vara så fruuuuktansvärt gott. Dregglar bara vid blotta tanken.

Efter maten så kollade vi paranormal activity 3. Jag är nog inte så mycket för sådanadär filmer, och ja, jag satt och höll andan genom typ hela filmen. Mår ju fan dåligt! Fast den fastnade som tur var inte på näthinnan - man fick ju liksom inte se något monster. Tack Gud för det!

Sen kollade vi Puss in boots - så sööööt! Älska animerat! Så mysigt.

Nåväl. Ha en bra söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0