FOUR

Gud. Jag orkar inte! Tror jag helt enkelt får börja smygskriva någon annanstans på engelska istället. Haha! Klarade ju iallafall en 3 dagar? Nåja. Idag blev det inhandling till balkongen som ska få sig en rejäl makeover. Just nu ser det rent ut sagt förjävligt ut, men nu har vi iallafall fixat möbler! (Blir till att skruva ihop såfort solen visar sig.) Så nu återstår bara matta, växter, kuddar osv. Känner mig en aning lyrisk, men tror det kommer att eskalera till att bli hyper så fort solen kommer fram. Idag var det ju regn och kallt så det är svårt att föreställa sig hur mysigt det faktiskt KAN bli där ute i friska luften. Sitter och letar småsaker på alla möjliga sidor nu - och ja, jag blev helt plötsligt sugen på whiskey - bara för att IKEA lanserat de nya "Frasera"-glasen. Jag tycker inte ens om whiskey - men lär nog införskaffa mig de där glasen nästa gång jag besöker den gul/blå möbeljätten. De blir utmärkta efterrättsglas också! Lite krossade kakor i botten, lite fin vaniljglass på det och tillsist lite färska bär och en klick med grädde. De kostar trots allt endast 15:- Ja, dessa 4 ting ovan skulle sitta fint i hemmet nu. Sidobordet är ju bara underbart, och bambuxäxten ( gjord i plast, jag klarar helt enkelt inte av att se ännu en växt sakta dö pga. av mig, haha ) och de fina trämapparna - de kommer att göra sig fint på mitt skrivbord, känner att jag behöver ha lite mer ordning på mina papper. Jag vet att det blivit en hel del IKEA här nu, men det kan faktiskt inte hjälpas! De gör riktigt fina saker emellanåt. Nu ska jag gå och borsta tänderna - det är ju en dag imorgon också. HEHEHE. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0