PYSSEL


Detta är vad jag har ägnat mig åt idag - måla horn! Jag grundmålade hornen för någon vecka sedan - de är inte alls vita från början som man kanske kan tro. Är inte helt färdig ännu, ska nog få dit lite smådetaljer också. Tror det kommer bli grymt! Antingen kommer jag att placera dem som dekoration på byrå eller bord - eller så får det bli någon slags hängare. Får se vad jag hittar på! Hihi. Har några fler horn också - tror det skulle bli fränt att göra ett i heelt guld.

Snart ska jag laga mat - tror det blir chili con carne dagen till ära. Är ju så gott! Särskilt nu när jag köpt hem en massa färska kryddor att ha i! NÖJD att jag lyckats hålla dem vid liv så pass länge, tror de trivs i mitt fönster. Wiho!


Kommentarer
Postat av: Elin

Denna blogg har jag skapat som en tröst och förståelse för alla som går igenom någonting svårt. Den kommer uppdateras varje dag som någonting under mitt cancerliv hände.

det är inte jag som hade cancer, det var inte jag som låg i sjuksängen, men det är jag som berättar en historia utifrån en systers synpunkt. Många syskon har en liknande upplevelse har jag upptäckt. Jag vill göra det lättare för ett syskon att förstå att det inte är fel att känna avundsjuka elelr att bli arg på sitt syskon trotts att det är sjukt.

Bloggen kommer vara aktiv från den 9 april 2012 - 1 januari 2013

2012-05-09 @ 21:09:42
URL: http://cancernsansikte.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vad fint! :D

2012-05-09 @ 22:51:08
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0