-

Idag åkte min bror till Kiruna. Jag ska, under tiden inreda hans lägenhet ( där han ändå bott några månader ) som han inte direkt lagt ned någon tid på att få det mys i. Sitter i denna stund och planerar inköp - lättare sagt än gjort när vissa butiker aldrig verkar ha den produkt jag vill ha hemma, eller " det här varuhuset säljer inte den här produkten ". Borde ta ett allvarligare samtal med inköpsansvarige på denna möbeljätte. Haha!
 
Nåja. Nu ska jag nog gå och vila litet - har varit uppe så jäkla länge nu! Det börjar kännas i huvudet kan jag säga. Nä, lite varm choklad med marshmallows i + mackor i soffan nu skulle inte sitta helt fel. Så får det minsann bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0