Babbel.

Är det något jag älskar så är det minsann att vara helt hyper när man egentligen borde sova. Not! Känns inte som en skitbra tajming att vända på dygnet just nu heller! Så här sitter jag nu, lyssnar mösik. Har syndat och "nattätit"också , vilket var asgott. Har gjort en comeback när det gäller allbran! Vissa tycker det smakar bark, men smaken är ju som baken. Har även snart tuggat i mig ett helt tuggummipaket under loppet av några timmar. Vet heller inte hur många blodapelsiner jag förtärt, jävligt goda var de iallafall. Visst blir man riktigt glad när det visar sig att apelsinerna är sådär asgoda som de bara är ibland? 

Nä. Nu ska jag väl göra ett tappert försök ändå. Lär va fresch imorgon! 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0